Yüksek lisans dersimiz, Ulaştırma ve Lojistik Yüksek Okulunda boş derslik olmaması nedeniyle, 1 Mart 2010 Pazartesi günü 10:00’da İşletme Fakültesi İşletme Yönetimi ve Organizasyon katında Seminer 2.3 sınıfında yapılacaktır.
Bilginize,
Gültekin
İ. Ü. Ulaştırma ve Lojistik Fakültesi Öğretim Üyesi
Yüksek lisans dersimiz, Ulaştırma ve Lojistik Yüksek Okulunda boş derslik olmaması nedeniyle, 1 Mart 2010 Pazartesi günü 10:00’da İşletme Fakültesi İşletme Yönetimi ve Organizasyon katında Seminer 2.3 sınıfında yapılacaktır.
Bilginize,
Gültekin